Nov 17, 2011

備えあれば憂いなし Be prepared and have no regrets

昨日、Self Educateをしました。

本日、偶然お客さまから修理の電話がありました。

ちょうど、昨日トレーニングしたような内容です。

お客様のご自宅へ訪問し、すぐに修理完了し、お客様もすぐにお湯がつかえるようになりました。

みんなハッピー。「神様っているのかな」と思う一日でした。

Good news happened today.  A customer called in to troubleshoot!  With immediate action, we were able to complete repairing and provide hot water again to our customer.  Everything turned out smooth and prompt.  Just as I mentioned yesterday about our “self-training” practice; it actually was a successful lesson after all.  To find out that our self-training came into use makes us happy.  It feels like my prayers were answered.  

No comments:

Post a Comment